Гарантійне обслуговування
Гарантійне обслуговування надається протягом 12 місяців з дня отримання стелажу від ТМ “Наша поличка” за умови його збереження впродовж всього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті в сервісному центрі виробника, або заміні товару.
Гарантія не розповсюджується на пошкодження, які виникли в результаті природних катастроф, природного зносу, неправильного використання чи навмисного пошкодження.
Споживач при отриманні товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів.
Обмін та повернення
Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі.
Будь ласка, зверніть увагу, обміну та поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуації і не має слідів використання.
При обміні або поверненні товару обов’язково повинно бути збережено:
- Розрахунковий документ;
- Товарний вид;
- Цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки;
- Пломби, ярлики, захисні плівки;
- Заводське маркування.
Якщо товар вийшов з ладу, або має суттєві недоліки в роботі, обмін такого товару або повернення коштів відбувається лише за наявності висновку сервісного центру виробника.
Контакті дані сервісного центру:
М. Київ, бул. Вацлава Гавела, 4, ВК “Металоф”
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00-17:00
Потрібна допомога?
Пишіть нам за адресою email з питаннями щодо повернення коштів.